TIVOLI JO9-1

Wedstrijdverslagen Voorjaar (3)

Competitiewedstrijd 01-04-2017

RPC JO9-4 - Tivoli JO9-1 11-2 (3-1)

Uit bij RPC altijd lastig, de 1e helft ging goed hielden goed stand. We kregen knullig 3 doelpunten tegen, maar scoorde ook tegen, waardoor de ruststand 3-1 was. RPC had het moeilijk met onze tomeloze inzet, maar jammer genoeg konden we deze niet tot het einde van de wedstrijd volhouden, waardoor RPC in de laatste 5 minuten nog redelijk eenvoudig uitlopen tot 11-2.

Competitiewedstrijd 08-04-2017

Tivoli JO9-1 - De Valk JO9-4 1-2 (1-2)

Uit hadden we gewonnen, dus het moest nu ook lukken. Vanaf begin waren wij licht de bovenliggende partij, alleen dit kwam niet tot uiting in doelpunten. We hadden veel moeite met de kleine, snelle behendigere spelertjes van De Valk. We kwamen goed op voorsprong, na een actie van Stijn gaf hij voor op Pim en die schoot beheerst in. Nog in de 1e helft kregen we 2 knullige doelpunten tegen, en het lukt de 2e helft niet meer om de stand om te buigen. En weer was het niet nodig de wedstrijd te verliezen, jammer.

Competitiewedstrijd 15-04-2017

Tivoli JO9-1 - RPC JO9-4 1-10 (1-3)

Uit hielden we het goed vol, maar nu was de wedstrijd voor RPC belangrijker, ze konden nog kampioen worden. Ik was van mening dat er 2 andere spelers in stonden dan de vorige wedstrijd, en die maakten het verschil. We hebben goed gewerkt, na een goede combinatie twijfelde Luuk geen moment toen de bal voor zijn verkeerde voet kwam, en schoot binnen. RPC was te goed, hiertegen konden wij niet veel inbrengen. Op naar de laatste wedstrijd, deze gaan we winnen, toch! Na de competitie hebben we nog 2 toernooien, lekker doortrainen tot begin juni en dan de verdiende vakantie. Goed gewerkt. Trainer Dion