TIVOLI JO13-1

Wedstrijdverslagen Najaar

Tivoli J13-1 (voorheen D1)

Met nieuwe spelers, oud E1 spelers en een aantal spelers van F1 zijn we de competitie begonnen, op voorhand een te hoog niveau. Dus in overleg met KNVB klasse verlaging aangevraagd naar 6e klasse, ze wilde ons slecht terugzetten naar 5e klasse, het zijt zo. Zonder training, de eerste bekerwedstrijd gespeeld, tegen een goede tegenstander, met hoofdzakelijk 2e-jaars D-spelers, hier werd duidelijk dat we nog veel werk te doen hadden als trainers.

Bekerwedstrijd 03-09-2016

Tivoli JO13-1 – Nuenen JO13-3 0-28

Aan alle kanten werden we voorbij gespeeld, er werd ze geen strobreed in de weg gelegd om een monsterscore te behalen.

Bekerwedstrijd 10-09-2016

Geldrop JO13-4 – Tivoli JO13-1 7-1

Deze tegenstander komt in een lagere klasse uit, dus het verschil moest wat kleiner zijn, ook flink getraind in voorgaande week. Nog steeds bleek het lastig, groot veld, 11 tegen 11, buitenspel, grote jongens tegen die duwen. Daar hadden de meesten veel moeite mee, maar gelukkig was het een bekerwedstrijd, door ons gezien als oefenwedstrijd.

Competitiewedstrijd 17-09-2016 5e klasse,

Geldrop JO13-3 – Tivoli JO13-1 18-1 (1-9)

Vooraf wisten we dat dit een goede tegenstander was, met meer inzet begonnen we de wedstrijd, maar door ongelukkige momenten kregen we 1e helft 5 eigen doelpunten tegen. Zelf hadden we ook een paar kansjes, maar hier ontbrak de scherpte nog. In de 2e helft begon de conditie op te breken en konden we geen, onvoldoende druk op de bal zetten bij het eigen doel.

Competitiewedstrijd 24-09-2016 5e klasse,

RKVVO JO13-4 – Tivoli JO13-1 9-2

Vooraf leek aan de hand van de uitslagen dat deze tegenstander minder moest zijn, we konden meer voetballen omdat we iets meer tijd kregen. Er werd beter druk op de bal gezet en bij de kansen werd scherp afgerond, we kregen zelfs nog meer kansen. Ook hier leek conditie nog een rol te spelen, de beleving en de bal willen hebben is nog steeds missend.

Competitiewedstrijd 01-10-2016 6e klasse,

Direct na de verloren wedstrijd van vorige week, nogmaals verzoek ingediend bij KNVB voor klasse verlaging naar 6e klasse, nu wel gehonoreerd.

Tivoli JO13-1 – Best Vooruit JO13-4 2-17

Meteen de sterkste tegenstander, leek nauwelijks verschil met 5e klasse, er was geen vertrouwen, te weinig samenspel en geen of te weinig druk op de bal, maakte het voor de tegenstander makkelijk voetballen.

Competitiewedstrijd 08-10-2016 6e klasse,

Tivoli JO13-1 – DBS JO13-7 0-17

Een totale off-day, ? Nieuw plan voor de trainers…

Competitiewedstrijd 15-10-2016 6e klasse,

Acht JO13-3 – Tivoli JO13-1 6-1

Vooraf de mindere tegenstander van deze klasse, dus hiertegen moest het toch beter lukken. Het niveau lag wat lager en we kregen we meer tijd om te voetballen. Nog steeds wat onhandige doelpunten tegen, maar we kregen ook zeker serieuze kansen, die met wat meer trefzekerheid volgende keren zeker verzilverd worden. Dat was een lichtpuntje voor de komende wedstrijden.

Competitiewedstrijd 22-10-2016 6e klasse,

DBS JO13-7 – Tivoli JO13-1 10-1

2 weken geleden totaal van de mat gespeeld door deze tegenstander, hier moest wat rechtgezet worden. Eindelijk, inzet, werklust, meewillen voetballen, kaatsen, passes, het was er ineens, hier wordt een trainer blij van. DBS had geluk met de afwerking, maar wij kregen de eerste helft de beste kansen, ruststand had zomaar 3-3 kunnen zijn. De strijd die we begonnen waren hielden we tot einde wedstrijd vol, trots op de jongens.

Bekerwedstrijd 29-10-2016,

Tivoli JO13-1 – RPC JO13-4 5-5

Waar we vorige week gestopt waren, was nu het begin, veel beleving, combinaties in de aanval, strakker verdedigd, goed keerperswerk door Tycho. Het harde trainingswerk begint langzaam maar zeker zijn vruchten af te werpen, we worden dit seizoen geen kampioen, maar kunnen wel flinke stappen zetten, naar completer voetbal, volhouden.

Competitiewedstrijd 01-10-2016 6e klasse

Tivoli JO13-1 – Unitas JO13-10 3-7

De eerste helft was de wedstrijd al verloren, de beleving, inzet waren niet op orde, jammer, de tegenstander was echt niet heel veel beter. Dat bleek de 2e helft ook wel, ruststand 1-6, 1 verdwaalde kans voor Unitas, hierna niks meer, coachen van de grensrechter Fred, wierp zijn vruchten af. Terwijl voorin kans na kans werd gecreëerd, waarvan er uiteindelijk maar 2 verzilverd werden. Jammer, met de instelling van de 2e helft een hele wedstrijd, had dit zomaar een winst partij kunnen zijn, hopen dat het kwartje valt. Er komen nog interessante wedstrijden aan, als met inzet en beleving van 2e helft gespeeld wordt… De trainers