TIVOLI 1

Intro Seizoen 2016-2017

Frisse wind waait over sportpark De Heihoef

BAS LEATOMU·ZATERDAG 20 AUGUSTUS 2016 De zomerstop zit er op, het seizoen zal morgen weer van start gaan met een bekerwedstrijd. Tijdens de stop hebben er enkele mutaties plaats gevonden en zal ik voortaan mijn verslagen schrijven in dienst van SV Tivoli! De transfercarrousel heeft overuren gedraaid en met niemand minder dan Hans Bonnema aan het roer! De ene na de andere top transfer trok deze ervaren scout uit zijn hoge hoed. Elke positie, net als het grote Barcelona, dubbel bezet, Moordend de concurrentie en spijkerhard zijn de trainingen. Zelfs de vlag positie is dubbel bezet, Gijs Bonnema & Richard Bakker zullen samen strijden voor de vlag. Hans zal al zijn kwaliteiten moeten aanboren om van deze individuele talenten een gerenommeerde en geoliede machine te maken! Oude gezichten en nieuwe bekenden. Dat is het devies dat voor mij en nog enkele andere geldt. Herenigd met oud team genoten en voor het eerst voetballen met goede vrienden, zal dit een goede mix zijn om een hecht team te smeden of zijn het juist alle fouten aspecten die er voor gaan zorgen dat dit plan faliekant mislukt? De tijd zal het ons leren. Morgen staat de 1ste echte test op het programma, in het beker toernooi zal er worden aangetreden tegen de amateur tak van het grote PSV! Het is voor iedereen nog gissen wat de opstelling wordt, aangezien de voorbereiding meer vragen opriep dan te beantwoorden. 1 ding is zeker Hardcore Maik zal de achterste linie leiden, dat feit staat als een paal boven water of hij ook bijgestaan wordt door de ietwat mollige Luuc Bonnema is nog maar de vraag. laat het duidelijk zijn dat dit team hoge ogen kan gooien, als het de tijd neemt en niet als op hol geslagen paarden met oogkleppen op, naar voren willen voetballen. Balbezit is heilig - De Voetballende Columnist.