TIVOLI JO9-1

Wedstrijdverslagen Najaar

Tivoli JO9-1 (voorheen F1)

Met 4 nieuwe spelers zijn we de competitie begonnen, in totaal 9 spelers is voldoende om de competitie te starten. Flink getraind op de basis voetbalzaken voordat de eerste wedstrijd gespeeld moest worden. Ondertussen kwam er ook nog extra versterking, zodat we inmiddels 11 spelers hebben, waarbij we mogelijk op dit moment nog eens 2 extra aanmeldingen krijgen. Laten we er met z’n allen aan werken dat er voor aanvang voorjaarscompetitie, na carnaval, nog een aantal extra spelers zich aanmelden, zodat dan JO9-2 opgestart kan worden.

Competitiewedstrijd 17-09-2016.

Tivoli JO9-1 – Geldrop JO9-4, 1-12

Eerste wedstrijd, en direct tegen een sterke tegenstander, het was erg zoeken, terwijl de tegenstander het veld breed hield. Geldrop speelde het goed uit, gelukkig maakte we nog wel een doelpunt, maar meer zat er niet in.

Competitiewedstrijd 24-09-2016.

Tivoli JO9-1 – EMK JO9-3, 8-1

Deze tegenstander heeft vorige week ook ruim verloren, dus hiertegen moesten we kans hebben, dat bleek ook. De eerste helft ging nog gelijk op, na de rust kwamen we op stoom en scoorden er flink op los. Helaas heeft deze tegenstander zich in lagere klasse laten indelen, dus punten vervallen.

Competitiewedstrijd 01-10-2016.

Tivoli JO9-1 – Unitas JO9-8, 4-4

Met de winst van vorige week nog in de benen tegen Unitas, we waren compleet, dus konden geregeld wisselen, zodat iedereen voldoende rust had. Het was een spannende wedstrijd, het ging gelijk op, dat bleef tot aan het einde, gelijkstand.

Competitiewedstrijd 08-10-2016.

Tivoli JO9-1 – Nuenen JO9-6, 5-3

Uitgaande van de vorige uitslagen was dit een tegenstander waarmee we gaan strijden om de 3e plaats. Weer was het super spannend, en werd de wedstrijd door ons pas in de 2e helft beslist. Die extra conditie training toch niet voor niets geweest. We doen nog goed mee voor 3e plaats, nog 1 concurrent te gaan.

Competitiewedstrijd 15-10-2016.

SBC JO-6 - Tivoli JO9-1, 7-1

Dit is de koploper, het zou een lastige wedstrijd worden, door hard werken en super verdedigen was het met de rust slechts 2-1. Meerdere complimentjes ontvangen van de trainers van SBC in de rust voor de inzet. Na rust helden we goed vol, tot de vermoeidheid en concentratie het verschil maakte en SBC hiervan kon profiteren, maar een dik verdiende pluim jongens.

Competitiewedstrijd 22-10-2016.

Nuenen JO9-6 - Tivoli JO9-1, 2 -2

De eerste helft deden we alles goed, behalve scoren, 0-5 ruststand was verdiend geweest, maar was niet zo. Door uitblijven van doelpunten was het tot einde spannend, laatste minuut schoten zij nog hard op de paal, toch nog blij met gelijkspel.

Competitiewedstrijd 05-11-2016.

Tivoli JO9-1 - SBC JO-4G, 3-2

De concurrent voor de 3e plaats kwam op bezoek, de hele week klonk het al tijdens het trainen, komende zaterdag moeten we winnen, dan kunnen we nog 3e worden, ze waren er erg mee bezig. Het wordt een beetje saai, maar weer was het spannend tot de laatste minuut, het scoreverloop ging van links naar rechts. Door hard werken en wederom sterk verdedigen, konden voor eindsignaal de winst naar ons toe trekken, dit was een belangrijke overwinning voor die felbegeerde 3e plaats. De trainer.