TIVOLI JO9-1

Wedstrijdverslagen Voorjaar (2)

Competitiewedstrijd 04-03-2017

Fc Eindhoven JO9-2 - Tivoli JO9-1 8-2 (5-0)

Pim en Joep waren afwezig, dus Tommy ging keepen, dat deed hij zeer verdienstelijk, en Nathan stond laatste man. Hierdoor konden we niet met genoeg man vooruit voetballen en was het lastig Eindhoven van ons af te houden. Stein probeerde het wel een aantal keer op snelheid, maar miste net de precisie richting doel. Ook probeerde Anton het nog van dichtbij, maar de bal werd tot 3x gestopt door de keeper en laatste man. Mogelijk dat de impact van de Line-up gisteren bij het grote FC Eindhoven meespeelde, helaas, we moesten erkennen dat Eindhoven te sterkt was.

Competitiewedstrijd 11-03-2017

Tivoli JO9-1 – DVS JO9-4 3-4 (1-1)

We begonnen sterk en kwamen al snel op voorsprong door Pim, DVS deed goed mee en de rust stand was 1-1. De 2e helft pakte Stein de hoofdrol door met 2 goede uitbraken de teller op 3-1 te zetten, toch werd er slordig gespeeld, waardoor de laatste 10 minuten door DVS nog 3x gescoord kon worden. dit was zeker niet nodig, te weinig druk op de bal voor het doel.

Competitiewedstrijd 18-03-2017

Unitas JO9-8 - Tivoli JO9-1 5-4 (4-1)

Er stond een hard wind over het veld, de 1e helft hadden we deze tegen, hier hadden we veel last van, Unitas profiteerde optimaal, door van afstand 4x te scoren. Tegen de wind in lukte het Pim toch om nog tegen te scoren. Met de wind in de rug werd het voordeel van de wind snel duidelijk, binnen enkele minuten scoorde Stein en Pim en was het weer spannend. Het was nu wachten op de gelijkmaker, die viel ook gelukkig, maar hierna hield het geluk op, de keeper stopte een paar goede ballen, Luuk poeierde de bal nog op de lat, helaas. En zoals je vaak dan ziet, scoort de tegenstander wel, jammer, ook deze hadden we niet hoeven verliezen.

Competitiewedstrijd 25-03-2017

Tivoli JO9-1 – Fc Eindhoven JO9-2 2-8 (1-3)

Nu waren we compleet, dus mogelijk hebben we meer tegenstand e bieden tegen Eindhoven. Vanaf het eerste moment werd toch duidelijk dat Eindhoven te sterk was, er werd hard gestreden, maar konden niet voorkomen dat uiteindelijk dezelfde eindstand bereikt werd. Goed gewerkt. Trainer Dion