TIVOLI 1

Wedstrijdverslag 1

04-09-2016

Tivoli 1 - Waalre 1 1-0

door JOEY KLAASSEN Onze vaste verslag schrijver Bas "Messi' Leatomu was op vakantie, waardoor ik dit verslag op me neem. Op deze prachtige zonnige zondag middag trad onze oranje vaandelteam aan tegen het zwart witte Waalre. We waren gebrand om de eerste 3 punten thuis te houden. De wedstrijd begon en Waalre zocht meteen de aanval, maar onze ijzersterke verdediging (met op links Niek 'speedygonzalez' Leatomu, in het centrum Luuc Bonenman en onze aanvoerder Mike ' maik van daik' en op rechts Bart' Qasimodo' Bonnema) zorgde ervoor dat Waalre er niet doorheen kwam. Daardoor kreeg onze keeper Axel'ibra' Walravens niet veel tedoen. Naarmate de wedstrijd vorderde kwam tivoli beter in de strijd en kreeg een aantal mogelijkheden. Maar verder dan dat kwam het niet. Het was rust en Maik van Daik samen met Bonenman en onze trainert Hans Bonnema hebben ze bedacht om de 2e helft iets anders te spelen met Jens 'riquelme' Feskens en Bas 'van Beukering' Santema in de punt. En daarachter op 10 Joey 'clasie' Klaassen. Bjorn 'schwiba' Bertrams, Ralf 'dieselmotor' Walravens en Remy 'the big one' Wooding maakte het elftal compleet. De 2e helft was nog maar net begonnen en Clasie stormt naar voren en krijgt een geweldige assist van nota bene een Waalre speler (onze enige echte Johan van den Reek) en schiet feilloos rechtsonder in de hoek binnen. 1-0 voor Tivoli en het sportpark ontploft. Zelfs onze voormalige top trainers Jeroen Mommers en Frans Koc zagen we juichen. Waalre starte vanaf dat moment vol op de aanval maar onze defensie stond als een huis en de eerste 3 punten waren een feit!