TIVOLI JO9-1

Wedstrijdverslagen Voorjaar (1)

Competitiewedstrijd 04-02-2017

Tivoli JO9-1 - Unitas JO9-8 5-5 (1-3)

De eerste wedstrijd weer na een lange stop, met door winterweer weinig training. De wedstrijd begon wat ongemakkelijk, waardoor Unitas eenvoudig op voorsprong kwam (0-1). We speelden niet goed, schoten de bal naar plekken waar niemand van ons stond, Unitas profiteerde hiervan en kwam eenvoudig op (0-2). Net voor rust konden we via Pim iets terug doen, maar de ruststand werd door Unitas bepaald (1-3). Zelf moest ik naar team JO13-1 voor de voorbereiding op hun wedstrijd, dus heb de 2e helft niet gezien. Ik was positief verrast, omdat direct na de rust Unitas de stand op (1-4) zette, en de eindstand terug gebogen werd tot (5-5). Door hard werken toch een gelijk spel uit het vuur gesleept, maak het de volgende keer niet zo spannend, goed gewerkt.

Competitiewedstrijd 18-02-2017

De Valk JO9-4 - Tivoli JO9-1 1-3 (0-1)

We begonnen sterk wat al snel druk op het doel van de Valk gaf, Pim kon van afstand uithalen, 0-1. Een uitbraak van Stein langs de zijlijn eindigde net naast. Tot aan de rust bleven we druk houden (0-1) De Valk voerde de druk op in de 2e helft, waardoor ze goede kansen kregen, maar Joep hield het doel schoon. Met een goede uitbraak via de zijkant, kon Pim de achterlijn halen, Stijn liep goed mee en kon de voorzet intikken. (0-2) Hierna was Stijn ontketend, met een sprint vanaf de middenlijn, de tegenstander passerend langs de zijlijn, ging hij alleen op de keeper af en scoorde beheerst. (0-3). De Valk deed nog wat terug, eindstand 1-3. Goed gewerkt. Trainer Dion