Wedstrijdverslagen 2016-17

Seizoen 2016-17

De teams

Dit seizoen speelt s.v.Tivoli met 4 Seniorenteams, een dames en Veteranenteam, een G-team en 2 jeugdteams.

A t/m F is verleden tijd

De aanduidingen A- tot en met C-junioren en D- tot en met F-pupillen zijn verdwenen. Dit seizoen worden de internationaal gebruikelijke aanduidingen Onder 20 (jaar) tot en met Onder 6 (jaar) toegepast. C-junioren worden dus bijvoorbeeld Onder 15. Dit was altijd al de leeftijdsgrens van de C-junioren. Feitelijk verandert er dus niets. Nieuw is ook de toevoeging van een J in de aanduidingen voor de jeugd. Niet de J van jongens, maar de J van jeugd. Jeugdklassen waarin zowel jongens als meiden gezamenlijk in één team of als teams tegen elkaar kunnen uitkomen. Naast deze gemengde jeugdcompetities komt er, net als nu, bij een aantal leeftijdsgroepen ook een specifieke meidencompetitie, die wordt aangeduid met een M in plaats van een J.