HISTORIE

Verhuisnieuws

Alle onwikklingen rondom de verhuizing kunt u hier in het archief vinden onder “RPC naar de Heihoef”.

Update 06 december

Het zal niet verbazen, dat we nog steeds volop in de verbouwing zitten, die toch meer overlast dan verwacht veroorzaakt. Het lijkt er nog steeds op, dat de achterstand op de planning nog lang niet is ingehaald en de Gemeente nog alle zeilen bij moet zetten om voor het einde van de winterstop definitief alles op te leveren. Er valt verder nog te melden, dat het toegangspad en de verlichting van de velden al een tijdje operationeel zijn. De verbouwing van de kantine is nog steeds in volle gang, de wand in de kantine is nu gestuct en de vloer van de nieuwe aangebouwde bestuurskamer is gestort. Komende week, startend op 10 december vanaf 18.30 uur gaat de “schuurploeg” aan de gang en vanaf zaterdag 14 december om 09.30 uur gaan we schilderen.

Foto’s verbouwing

Voorlopig resultaat begin november.

(30-08) Planning:

Aanstaande maandag start Huijbergts Infra BV uit Reusel met de herinrichting van de omgeving van de velden en kantines/kleedlokalen op sportpark Heihoef. Vooruitlopend hierop worden 30-08 materieel/ bouwhekken etc aangevoerd In eerste instantie zou maandag gestart worden met de sanering van de grond onder de voormalige locatie container van de Raptors, nabij de parkeerplaats aan de noordzijde van het park. Maar omdat we ook hier te maken hebben met aanvullend grondonderzoek op PFAS zal de daadwerkelijke sanering enkele dagen later plaats vinden De oorspronkelijke planning is dus enigszins omgegooid en dat betekent dat we maandag 02-09 starten met het verwijderen van het asfalt en de fundering tussen de kantine Tivoli en de parkeerplaats (toegangsweg). Direct daarna wordt de nog resterende riolering aangebracht onder de toegangsweg. Tevens wordt de riolering aan de noordzijde van de kantine Tivoli en tussen de kantine en het nieuwe kunstgrasveld aangelegd In week 37 (9 t/m 13-09) is het riool dan aangelegd en kan ik week 38 Enexis de laagspanningskabel leggen die noodzakelijk is voor de veldverlichting maar ook voor de openbare verlichting. Hierna zal er daar waar mogelijk en niet conflicteert met de bouw van kantines en kleedlokalen nieuwe bestrating aangebracht worden. In week 38 wordt ook gestart met de aanleg van de bergings-/infiltratiekelder nabij het toekomstig verhoogd terras van RPC. Deze werkzaamheden zullen zeker overlast en ongemak met zich mee brengen richting spelers en bezoekers van het sportpark. Ik hoop dat daar enig begrip voor opgebracht kan worden. Tenslotte zal nadat alle werkzaamheden gerealiseerd zijn er een schitterend nagenoeg geheel nieuw sportpark liggen.

Nieuwe Hoofdveld

22 juli was de “grasmat” gereed van het nieuwe hoofdveld met kaaaarsrechte lijnen.

Sloop interieur kantine

Op 9 juli is een begin gemaakt met de verbouwing van de kantine. Ondertussen is er een actie via FB om de kosten van de verbouwing te kunnen verwezelijken.

Nu echt een bouwput

28 juni

We hebben jullie beloofd om periodiek een update te geven omtrent de ontwikkelingen over de sloop en verbouwing van de Heihoef. Zoals jullie waarschijnlijk weten, wordt Sportpark de Heihoef verbouwd om mogelijk te maken, dat voetbalclub RPC ergens in het volgende seizoen ook op de Heihoef komt spelen. Er zal een kantine voor RPC worden gebouwd, wij behouden onze eigen kantine, maar die zal worden verbeterd met meer glas, een overkapping en terras. Verder zullen we een compleet nieuw kleedlokalen complex krijgen. We zitten nu eerst even in een sloop-/bouwfase, waarbij er bouwwegen, bouwhekken en noodkleedlokalen geplaatst zijn. We maken al enige tijd gebruik van de tijdelijke kleed/douche units en de oude kleedlokalen zijn gesloopt. De verbouwing vordert gestaag en inmiddels is ons trainingsveld maar ook het toekomstige hoofdveld van RPC op de schop (zie foto’s) om daar binnenkort nieuwe kunstgrasvelden te plaatsen. Ook is er begonnen aan de verbouwing van de kantine waaraan een nieuwe bestuurskamer worden gebouwd, de kantine wordt aan de zijkant van meer glas voorzien en er wordt een overkapping met terras gemaakt. Via de startpagina op de website (www.svtivolivoetbal.nl) en periodiek in jullie clubblad kunnen jullie de voortgang op de voet volgen. Ook via facebook houden we je graag op de hoogte van de ontwikkelingen.

Sloop voor nieuwbouw voetbalclubs RPC en Tivoli in Eindhoven is begonnen

05 april

De sloop van de kleedlokalen van voetbalclub Tivoli is voorzichtig begonnen. Binnen een maand start de nieuwbouw van de 19 kleedlokalen en de nieuwe kantine van nieuwkomer RPC op sportpark Heihoef aan de Roostenlaan. Maar pas na de winterstop, dus begin 2020, voetballen de teams van de Aalsterwegclub er echt. Lees hier verder Zie ook Fimpje 040

21 maart

De start is begonnen

Dinsdag 20-2-2019 zijn de kleed-units geplaatst. Zijn er maar 4, dus zal aanpassen worden. Daarna zijn ze aan de slag gegaan om de riolering en het water aan te sluiten zodat we als de sloop begint er gebruik van kunnen gaan maken. Bestuurskamer-units worden verplaatst naar de andere zijde (plaats zitbanken) en zal gebruikt worden als bestuurskamer en opslagruimte. Zodra dit allemaal gedaan is gaan ze aan de slag met de kleedkamers en worden er bouwhekken omheen geplaatst. Daarna begint de sloop. Start van kunstgrasvelden zal zijn mei/juni De verbouwing kantine (terras/bestuurskamer) zal in de zomerstop plaatsvinden. De exacte datums zijn nog niet bekend. Zodra we die weten krijgt u een update.
12 mrt
04 april
07 juni
18 juni