UIT DE KRANT

Uit de Krant

Ambitieus Tivoli verwelkomt zestien nieuwe spelers

Pascal Snijders 11-05-16, 08:18 Laatste update: 01-02-17, 12:59 Bron: eindhovensdagblad

EINDHOVEN - SV Tivoli wil volgend seizoen met zestien nieuwelingen in de selectie hoge ogen gaan gooien.

De Eindhovense club is nu hekkensluiter in de vijfde klasse D.

Twee maanden geleden strikte Tivoli Hans Bonnema, nu nog coach van RPC 2, als hoofdtrainer voor volgend seizoen. Hij vond veel spelers bereid om de overstap te maken naar sportpark De Heihoef. Luuc Bonnema (24) van De Valk en Mike van Dijk (24) van RPC zijn de bekendste namen. Ook doelman Evert Papadakis (22) komt naar Tivoli. Hij was eerder reservekeeper bij RPC en verkaste vorig jaar naar Braakhuizen, waar hij dit seizoen achttien competitiewedstrijden onder de lat stond. Bas Santema (21) behoort volgend seizoen als spits ook tot de selectie van Tivoli. In de jeugd van RPC was hij ook aanvaller, maar bij de overstap naar de senioren besloot hij keeper te worden. Vorig seizoen was Santema eerste doelman bij RPC, waarna hij terugkeerde naar zijn vroegere club Gestel om daar in het tweede te gaan keepen. De overige nieuwelingen bij Tivoli zijn Jens Feskens (24) van Braakhuizen, Bart Bonnema (22) en Ed Kloes (32) van RPC, Joey Klaassen (22), Bas Leatomu (26) en Niek Leatomu (24) van Gestel, Bjorn Bertrams (18) en Khalid Bellafkir (19) van Geldrop, Stef van de Ven (22) van De Bocht'80, Niels van de Ven (24) van Pusphaira, Ömür Önder van FC Eindhoven AV en de clubloze Richard Bakker (22).