Welkom op de website van s.v.TIVOLI

Spelregelwijzigingen

Met ingang van seizoen 2017/’18 is een aantal spelregelwijzigingen doorgevoerd door de International Football Association Board (IFAB). De spelregelwijzigingen zijn per 1 juni 2017 van kracht. Kijk snel hier voor alle informatie zodat je straks goed voorbereid aan het seizoen kunt beginnen. Naast de Engels- en Nederlandstalige versie van de spelregels veldvoetbal is hier een kort overzicht te vinden van de spelregelwijzigingen en de praktische richtlijnen voor officials.

Film & Fotoshow op Disc

Van het kampioenschap van Tivoli 1 zijn de foto’s en film die die dag gemaakt zijn op een DVD cq Blu-Ray gezet. U kunt ook in het bezit komen van deze unieke disc. Hoe? Speel het filmpje hieronder af.

Kampioenschap

ALLES over het kampioenschap van het eerste vindt u hier in het pulldownmenu van Tivoli 1. Ook de met veel fantasie geschreven wedstrijdverslagen van Bas Leatomu zijn hier stiekem geplaatst (zat geen copyright op ;) ) zodat ze niet ten onder gaan op Facebook.

Wil je het Clubblad naar je Whatsapp??

Lees dan het volgende.

Overige nieuws