Welkom op de website van s.v.TIVOLI

SV Tivoli strikt ex-profvoetballer Marc van Eijk als

nieuwe hoofdcoach

SV Tivoli heeft overeenstemming bereikt met Marc van Eijk om het komend seizoen de 3-e klasser te leiden. Marc van Eijk heeft als profvoetballer (SC Heerenveen) en als trainer op hoog niveau gewerkt. Met SV Tivoli wil hij zijn ambitie om zich verder te ontwikkelen als trainer vormgeven. Zijn komst heeft de selectie nieuwe impulsen gegeven. Naast enkele huidige spelers heeft SV Tivoli  een groep nieuwe spelers binnen weten te halen. De vereniging is op zoek naar nog twee of drie basisspelers. Voor vragen: neem contact op met Marc van Hout... LET OP: a.s. zaterdag 15 juni sluit de overschrijvingstermijn om volgend seizoen voor de A- Cat. uit te mogen komen

Verbouwing kantine

In verband met de verbouwing van sportpark de Heihoef en de daarmee samenhangende verbouwing en verbetering van onze kantine, zijn wij op zoek naar financiële middelen. Elke bijdrage is welkom! Je kunt ons hierbij steunen door een bedrag naar eigen keuze over te maken. Dit kan op rekening: NL22 INGB 0001975999   Bij voorbaat dank voor je welwillende ondersteuning!

TIVOLI 5 wint ook de BEKER

01 juni: Door met 3-1 te winnen van RKDVC 12 wint het 5de ook de beker naast het ongeslagen kampioenschap.

TIVOLI 2 KAMPIOEN

19 mei| Tivoli 2 - Maarheeze 3  3-1. Door de winst op de nr.2 Maarheeze is met nog 1 wedstrijd te gaan het 2de niet meer in te lopen en is vandaag kampioen geworden. Gefeliciteerd. Voor foto’s klik hier.

TIVOLI 5 KAMPIOEN

12 mei| RKGSV 4 - Tivoli 5  2-3. Met nog 2 wedstrijden te gaan is het 5de door deze winst niet meer te achterhalen en kampioen geworden in hun klasse. Gefeliciteerd. Ze maken ook nog kans de beker te winnen. 1 juni spelen ze de reerve finale om 11:00 u op het veld van Spoordonkse Boys tegen RKDVC 12.

Vacatures

Voorzitter (per 1 jan) en voor nieuwe seizoen een wedstrijdsecretaris, Hoofd Gebouwen & Accommodatie (HGA) en nog diverse andere medewerkers. Heeft u interesse om een functie te bekleden dan kunt u contact opnemen met de secretaris of voor meer info kijk hier.

Wedstrijdzaken app

Je kon zelf al een foto plaatsen en je privacy instellen, maar je kunt nu ook via deze app. je adresgegevens en telefoon aanpassen via instellingen/persoonsgegevens. De app. is gekoppeld aan de ledenlijst in SportLink dus je hoeft dit niet meer door te geven aan de ledenadministratie. Verenigingsleden hebben deze mogelijkheid niet.

Verhuisnieuws

Laatste Update

07-06-’19 Klik hier. Alle onwikklingen rondom de verhuizing kunt u vinden in het archief  onder “RPC naar de Heihoef”. Verbouwing kantine start 24-25 juni

Overige nieuws