Welkom op de website van s.v.TIVOLI

Programma/Uitslag Tivoli 1

Nacompetitie: 12-06 De Weebosch 1 - Tivoli 1 0 - 1

Tivoli handhaaft zich in de 4e klasse

19-06 Tivoli 1 - De Weebosch 1 4 - 3 nv Naar “In Memoriampagina” Clubblad 09-06. Het 9de clubblad van het seizoen 2021-22 is uit. Klik hier voor naar de clubbladpagina. De deadline voor de quiz oplossingen is vastgesteld op 26 juni a.s. Maikel van Dooren nieuwe hoofdtrainer SV Tivoli Komend seizoen zal Maikel van Dooren aan het roer staan bij SV Tivoli. De 47-jarige oefenmeester komt over van SV Valkenswaard, waar hij sinds dit seizoen assistent trainer bij het 1e is en de jaren daarvoor het 2e elftal onder zijn hoede had. Met deze aanstelling keert Van Dooren terug op het oude nest, waar hij halverwege de jaren negentig als speler al drie seizoenen actief was. Het wordt zijn eerste klus als hoofdtrainer. Van Dooren tekent in eerste instantie voor een seizoen, waarbij de insteek is dat beide partijen langer met elkaar door zullen gaan als de samenwerking bevalt. De komende periode zullen Van Dooren en het bestuur de selectie en technische staf verder gaan vormgeven. Van Dooren heeft er in ieder geval zin in: “Dat Tivoli mij de kans geeft om mijn ambities als hoofdtrainer verder vorm te geven is super, temeer omdat ik hier in het verleden met veel plezier heb gevoetbald. Ik kijk er naar uit om snel met de jongens aan de slag te gaan en hopelijk kom ik ook nog oude bekenden van toen tegen!”

Teamfoto-album aangevuld

Onder deze link vindt u nieuws over het teamfoto-album.

Tivoli Topscorers Top Tien

De lijst die u voorheen alleen in het clubblad tegenkwam is op verzoek nieuw leven ingeblazen en zal iedere week op de website worden bijgewerkt. De link staat hieronder bij “Overige nieuws & info” en in het pulldown menu onder teams.

Spelregelwijzigingen 2021/’22

De spelregels zijn een essentieel onderdeel van het voetbal, maar ieder seizoen worden er ook altijd wat wijzigingen doorgevoerd in diezelfde spelregels. De spelregelwijzigingen voor het seizoen 2021/’22 kunje hier bekijken.

Overige nieuws & info

Coronaverhalen: 'Wat een rust!': deze trainers missen ouders langs de lijn niet. RINUS de assistent trainer Uitslagen veteranen PILOT FASEN-VOETBAL BIJ JUNIOREN VAN START IN SEIZOEN 2021/’22 Tivoli Topscorers Top Tien Uitslagen & Programma Widget
Gebruik widget
Voor meer info/website zie sponsorpagina’s
  • All Selection Cars

Nacompetitie: 12-06 De Weebosch 1 - Tivoli 1 0 - 1

Tivoli handhaaft zich in de 4e klasse

Teamfoto-album aangevuld

Onder deze link vindt u nieuws over het teamfoto- album.

Tivoli Topscorers Top Tien

Spelregelwijzigingen 2021/’22