In Memoriam

OVERLIJDENSBERICHT

Overlijdensbericht

Wij kregen het trieste bericht van het overlijden van ons zeer gewaardeerd lid van verdienste

Leny Sanders

Op 16 juni 2022 is zij na een lange strijd tegen een slopende ziekte op 75-jarige leeftijd vredig ingeslapen. Leny was vanaf 1995 lid bij onze club en zij maakte zich zeer verdienstelijk in het jeugdkader en in de kantine, zij was een echte steun en toeverlaat. Bovendien was zij van 2006 tot en met 2015 9 jaar onze algemeen secretaris. In 2016 werd zij op de nieuwjaarsreceptie benoemd tot lid van verdienste. Wij zullen haar missen en wensen haar man Rudi en haar zoons Hans, Steven en Erik alle mogelijke sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.
In Memoriam

OVERLIJDENSBERICHT