Activiteiten 2020-2022
TIVOLI 90 JAAR QUIZ

DE GROTE SV TIVOLI 90 JAAR QUIZ

Zoals in ons clubblad gemeld, hebben we speciaal ter gelegenheid van ons 90-jarig bestaan een quiz samengesteld, die aan de geschiedenis van onze club gerelateerde vragen bevat en die we (hoe verrassend) “De Grote SV Tivoli 90 Jaar Quiz” hebben genoemd. In het clubblad hebben we resp. de 1e, de 2e, de 3e en de 4e ronde van 15 geselecteerde vragen geplaatst. Vervolgens hebben we alle 4 de rondes met alle geselecteerde vragen geplaatst in het clubblad. Dit doen we net zolang totdat we ergens verderop in dit jubileumjaar zullen gaan besluiten met het stellen van de deadline voor het inzenden van de oplossingen. We hopen tegen die tijd een goed gevulde prijzenpot gevormd te hebben en natuurlijk zouden wij graag zien, dat jullie gaan deelnemen aan deze quiz. Als je wilt meedoen, dan kun je de oplossingen sturen naar svtivoliclubblad@gmail.com en je kunt dat doen tot aan de door ons later gestelde deadline. Wij zullen op tijd aangeven, wanneer de deadline voor de inzendingen eindigt en daarna gaan we natuurlijk de antwoorden geven en de uitslag bekend maken. We gaan ook binnenkort plaats inruimen op onze website hiervoor, bij deze dus, zodat je daar alle vragen nog kunt gaan terugkijken en later de antwoorden. Natuurlijk kun je ook alleen meespelen voor de eer, want wie wil er nou niet bekroond worden met de titel “De Grootmeester Van De Grote SV Tivoli 90 Jaar Quiz”? Om goed beslagen ten ijs te komen is het raadzaam om de geschiedenis van onze club goed door te lezen. De geschiedenis kunt u vinden - gepubliceerde in delen - in de clubbladen van dit jubileumjaar, Via het pulldownmenu kun je een gewenste ronde kiezen of klik hier voor de 1ste ronde van deze quiz.
De deadline voor de quiz oplossingen is vastgesteld op 26 juni 2022