Welkom op de website van s.v.TIVOLI

Doelman Efekan Aydin vult vacature bij Tivoli in

TRANSFER: Doelman Efekan Aydin (29) komt volgend seizoen voor vierdeklasser Tivoli uit. De Eindhovenaar keepte voorheen onder anderen in de eerste klasse bij Geldrop en Gestel en in de tweede klasse bij PSV AV. Tivoli was op zoek naar een keeper, omdat sluitpost Axel Walravens (25) door een zware blessure langdurig uit de roulatie is. Lees hier verder

Bekroning

Onze kantine waar na het voetbal lief en leed word gedeeld, waar serieus word gepraat en zeker ook slap gezeverd. Daar waar gezelligheid geen tijd kent..... die kantine van sv Tivoli is vandaag bekroond met roestvrijstalen dik gedrukte letters! ,,sv Tivoli Tivolianen dat zijn wij allen en daarom zijn wij zo trots"

Sander Bekkers Muziek feliciteerd sv Tivoli.

Klik hier voor de video Video s.v.Tivoli bij Night.

Clubblad

Clubblad nr.9 is uit. Klik op de afb. Veel leesplezier.

Joeri Berende nieuwe hoofdtrainer SV Tivoli

In haar zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer is SV Tivoli uitgekomen bij de jonge Joeri Berende. Voor de 23-jarige Berende wordt het zijn eerste klus als hoofdtrainer bij een seniorenselectie. Berende: "Na bij DBS, RKVVO en het meest recent bij de buren van RPC als jeugdtrainer ervaring opgedaan te hebben, vind ik het tijd voor een nieuwe stap. Na vier jaar bij Tivoli gevoetbald te hebben, heb ik besloten me volledig op het trainersvak toe te leggen. Mijn kansen en ambities hierin zijn groter dan wat ik als voetballer kan bereiken. In de afgelopen jaren ben ik me thuis gaan voelen bij Tivoli. De band die ik hier heb is altijd goed geweest en met de juiste mensen op de juiste plek kan het een heel mooi jaar gaan worden." Het bestuur is enthousiast. "In onze keuze voor Joeri hebben we ons laten adviseren door de recent opgerichte technische commissie, met daarin onder andere twee van onze voormalige hoofdtrainers. Na verschillende kandidaten gesproken te hebben, adviseerden zij om voor Joeri te kiezen en na een kort gesprek waren we hier snel uit. Joeri is weliswaar onervaren, maar met de ervaren staf die nagenoeg intact blijft en gesteund door de technische commissie heeft Joeri voldoende mensen om zich heen die het klappen van de zweep kennen. Nu de hoofdtrainer bekend is, kunnen we ons richten op het completeren van de selectie." Met het aanstellen van de jongste hoofdtrainer uit de geschiedenis gaat Tivoli dus ambitieus richting haar 90-jarig bestaan, begin 2021.

Speeldagenkalenders 2020/’21

De speeldagenkalenders van het seizoen 2020/’21 zijn bekend. De kalenders voor het komende seizoen zijn opgesteld mede op basis van de input van ruim 5000 voetballers uit de B-categorie en wedstrijdsecretarissen. Klik hier voor de kalenders.

Overige nieuws & info

Gezocht vrijwilligers voor diverse openstaande functies Klik hier voor de infowijzer 19/20 Zuid 1 Wat let je nog? RINUS de assistent trainer

Jeugd SV Tivoli maakt groeispurt.

Afgelopen seizoen waren de 3 jeugdteams overvol, het opzetten van een 4e team in de voorjaarscompetitie paste net niet. De huidige JO12 maakt de overstap naar JO13, 11 tegen 11 op groot veld, hiermee is het spelersoverschot opgelost. De JO11 en JO9 worden resp. JO12 en JO10, met interne verschuivingen wordt de druk van het spelersoverschot verdeeld. Tevens zullen een aantal Welpen doorschuiven naar de JO8 en hier samen met nieuwe leden een team vormen, hiervoor zijn we nog op zoek naar aanvulling in de begeleiding. Samen met Andoni Urresti hebben 2 JO11 teams met hun begeleiding zich ingeschreven voor komend seizoen. Deze teams zullen meestrijden in de hoogste klasse, waardoor aanwezige talenten nu ook de kans krijgen hieraan te proeven. Plezier in het spel blijft natuurlijk de basis, maar met deze aanvulling kunnen we tevens ontplooiing van talent toevoegen. Door de doorstroming vanuit de Welpen (4-6 jaar) is er weer ruimte bij de Welpen voor nieuwe aanwas, tevens hebben we nog plaats voor kinderen uit geboortejaar 2008, 2010 en 2013. Voor meer informatie neem contact op met D.Bell (Hoofd Jeugdzaken, 06-400 80 861)
Uitleg

Uitslagen & Programma Widget

Voor meer info/website zie sponsorpagina’s