Archief & Historie

Webarchief

Algemeen

In het Digitale Webarchief dat in 2010 is aangemaakt vindt u o.a. de Historie van Tivoli, wedstrijdverslagen, verslagen activiteiten, clubbladen en de digitale Foto & Filmalbums.

Archief Teamfoto’s

Op deze website hebben we al enige tijd een “Archief Teamfoto’s”. Misschien wel eens bekeken of u wist nog niet van het bestaan af? Bij deze. Er staan al heel wat foto’s in, maar we weten van veel van de geplaatste foto’s niet alle gegevens. Er ontbreken nog veel namen van spelers, maar ook van welk team en in welk seizoen de foto is genomen. Een vraagteken erbij wil zeggen, onbekend, of het is niet geheel zeker of deze gegevens juist zijn. Er moeten ook nog veel teamfoto’s in omloop zijn die we nog niet hebben of misschien heeft u van een geplaatste foto er eentje die van een betere kwaliteit is of in kleur? Mocht u een “nieuwe” foto hebben, namen of overige gevens weten of iets vinden bij de foto’s wat volgens u niet klopt graag even een mailtje naar de webbeheerder of clubbladredactie. web.svtivolivoetbal@gmail.com of svtivoliclubblad@gmail.com> Bij voorbaat dank. ------------------------------------------------------------------------------------------ U kunt de Teamfoto’s vinden in het Archief onder “Foto & Filmalbums”. Bereikbaar via [Media & Archief] [Archief & Historie] [Naar het Archief] of klik HIER.

Oproep

Op het 75-jarig jubileum is destijds een film gemaakt, in ieder geval van de wedstrijd, vanaf een hoogwerker. Maar niemand schijnt te weten waar deze film is en door wie deze gemaakt is. Is waarschijnlijk ook nog nooit vertoond? Wie weet toevallig waar deze film is gebleven!! Hij zou niet mogen ontbreken in het archief op onze website. Laat me wat weten als u iets weet.
Archief & Historie

Webarchief