Media & Archief

REDACTIE CLUBBLAD

Weer een nieuwe mijlpaal (februari 2016)

65 jaar redactie

Ja, het is weer zover. Omdat we met zijn drieën gewoon in de redactie zijn blijven zitten, gaat het snel. Vijf jaar geleden konden we u met trots meedelen, dat we samen 50 jaar onafgebroken redactielidmaatschap hadden opgebouwd en nog geen 2 jaar geleden hadden we samen de grens van 60 grens bereikt. Inmiddels hebben we dus weer een nieuwe en unieke mijlpaal in de Tivoli-historie bijgeschreven en zijn samen nu 65 jaar onafgebroken redactielid. Franklin en Pascal hebben allebei 17½ jaar op hun naam staan en nestor Jack is met 30 jaar waarschijnlijk nooit meer te achterhalen. Omdat in Nederland de minimale pensioenleeftijd tegenwoordig op 67 jaar ligt, hoeven we er nu dus nog niet uit, maar het komt wel met rasse schreden naderbij. Overigens zullen we blijven zoeken naar mogelijkheden om toch gewoon langer aan te blijven en met een beetje goede regeling zal dat wel lukken. Los van het criterium onafgebroken lidmaatschap is Pascal voorafgaand aan zijn redacteurschap ook al 7 jaar actief geweest als jeugdcorrespondent annex moppentapper en is Jack in een eerdere periode nog eens 7 jaar redactielid geweest. Op de eeuwige ranglijst “meeste jaren redactielidmaatschap” nemen we nog altijd de 3 kopposities in en hebben de achtervolgers op nog grotere achterstand gezet. De top van de bijgewerkte eeuwige ranglijst, waarbij het criterium “onafgebroken” niet telt, ziet er op dit moment als volgt uit:

Meeste jaren redactielid sep. 2021

1. Jack Engelen 42 jaar 2. Pascal Janssen 23 jaar Franklin Klumpkens 23 jaar 4. Henk Iedema 10 jaar Arie Groeneveld 10 jaar 6. John vd Hurk 8 jaar Hein Groeneveld 8 jaar Juul van Hout 8 jaar Jack Gielen 8 jaar 10. Hans Sanders 7 jaar
Hoofdredacteur onderscheiden Op 12 september 2013 is Jack Engelen onderscheiden als lid in de Orde van Oranje-Nassau. <---klik voor preview
De golfbiljarttafel zal na 65 jaar inmiddels wel versleten zijn …of niet ? ;)
Media & Archief

REDACTIE CLUBBLAD

Weer een nieuwe mijlpaal (februari 2016)

65 jaar redactie

Meeste jaren redactielid sep. 2021

De golfbiljarttafel zal na 65 jaar inmiddels wel versleten zijn …of niet ? ;)