Onderwerp

CONTRIBUTIE en MEEDOENBIJDRAGE

Contributie

De verschuldigde contributie moet voor de 1e competitiewedstrijd aan de penningmeester worden overgemaakt. U ontvangt hiervoor medio augustus een Email of brief met het verzoek het voor u geldende bedrag tijdig over te maken. U kunt uw contributie overmaken aan S.V.Tivoli op Banknummer: NL08 ABNA 0508320283 onder vermelding “Contributie seizoen 20....-20....”. Spelers zijn automatisch KNVB-Bondslid. Verenigingsleden met een voetbal gerelateerde functie moeten Bondslid zijn. s.v.Tivoli laat al dan niet spelende verenigingsleden vrij in hun keuze of ze de contributie voor het KNVB-Bondslidmaatschap willen betalen.

Bondslid versus Verenigingslid

Spelers worden bij inschrijving automatisch bondslid van de KNVB. Iedereen die bij een vereniging een voetbalgerelateerde functie heeft moet ook Bondslid zijn zoals clubscheidsrechters, trainers, leiders maar ook bestuursleden. Voor Verenigingsleden - zoals de gewone leden of ex-voetballers van Tivoli, maar ook de vrijwilligers zoals barpersoneel en medewerkers activiteiten e.d. - is het niet noodzakelijk dat deze Bondslid zijn. ) 1 Een res.speler mag het gehele seizoen trainen en max. 5 officiele wedstrijden spelen. Speelt hij er meer dan wordt dit aan het einde van het seizoen middels een formule extra contributie in rekening gebracht. Zie het HR. ) 2 Wil een verenigingslid tevens Bondslid zijn dan worden bovenop de contributie voor een Verenigingslid de extra Bondskosten van €10 in rekening gebracht.

Meedoenbijdrage en gratis met de bus

Heb je een laag inkomen? Dan kun je de “Meedoenbijdrage” aanvragen. Hiermee zorgen we dat iedereen kan meedoen aan een sport, dansles of een hobbycursus. De Meedoenbijdrage is ook bedoeld voor een bioscoopavondje, het zwembad of een abonnement op de krant. Of om de ouderbijdrage of schoolspullen te betalen. Heb je recht op de jaarlijkse Meedoenbijdrage, dan kun je bovendien gratis met de bus in Eindhoven en omgeving. Voor meer Informatie kunt u terecht bij het stadskantoor van de Gemeente Eindhoven of klik op het logo.

Leergeld

Om alle kinderen een kans te geven en als de meedoenbijdrage niet toereikend is, dan is stichting Leergeld Eindhoven mogelijk een uitkomst voor deze gezinnen. Ze kunnen u ook helpen met een fiets, zodat naar de vereniging gaan ook geen belemmering hoeft te zijn. Klik op het logo voor meer info.

Senioren:

Speler € 200,- Veteranen € 160,- Res. speler € 65,- ) 1 Verenigingslid € 35,- ) 2 Donateur (min.) € 35,-

Jeugd:

JO8 t/m JO19 € 155,- JO5 t/m JO7 € 150,-
Onderwerp

CONTRIBUTIE en

MEEDOENBIJDRAGE

Contributie

De verschuldigde contributie moet voor de 1e competitiewedstrijd aan de penningmeester worden overgemaakt. U ontvangt hiervoor medio augustus een Email of brief met het verzoek het voor u geldende bedrag tijdig over te maken. U kunt uw contributie overmaken aan S.V.Tivoli op Banknummer: NL08 ABNA 0508320283 onder vermelding “Contributie seizoen 20....-20....”. Spelers zijn automatisch KNVB-Bondslid. Verenigingsleden met een voetbal gerelateerde functie moeten Bondslid zijn. s.v.Tivoli laat al dan niet spelende verenigingsleden vrij in hun keuze of ze de contributie voor het KNVB- Bondslidmaatschap willen betalen.

Bondslid versus Verenigingslid

Meedoenbijdrage en gratis met de bus