Afgelastingen

Info afgelastingen

In de “Uitslagen en Programmawidget” op de “Home pagina” kunt u zien wanneer een wedstrijd is AFGELAST en/of in de app van Voetbal.nl op uw mobiel. Als een afgelasting van een wedstrijd op tijd bekend is en deze nog niet is verwerkt in de widget wordt dit vermeld op de “Home pagina”. Bij twijfel en voor de trainingen bel dan uw leider of trainer. Voor algehele afgelasting van de wedstrijden kijk bij de NOS op TeleTekstpagina 603 bij ZUID 1 ...of klik op de regenwolk.
Scheiding van Categorie A en B Er bestaat nog steeds onduidelijkheid over welke competitieklassen tot de categorie A of B behoren.

Tot de A-categorie behoren:

Mannen standaard hoofdklasse t/m de 6e klasse; Mannen reserve hoofdklasse t/m de reserve 3e klasse; Vrouwen hoofdklasse t/m de 3e klasse; JO19 t/m JO15-junioren  eredivisie tot en met de 1e klasse; JO13-pupillen 1e divisie, 2e divisie en Hoofdklasse.

Tot de B-categorie behoren:

Alle klassen lager dan bovengenoemde klassen. Voor alle duidelijkheid: Tivoli 1 valt dus onder de A- categorie en de rest onder de B-categorie. Bekerwedstrijden veldvoetbal behoren tot A-categorie Wedstrijden die in het kader van de KNVB Beker worden gespeeld vallen wat betreft afgelastingen allen onder de categorie A, ongeacht leeftijdsgroep of niveau. Reden hiervoor is dat de voortgang van de bekercompetitie beter gewaarborgd kan worden.
Als het is afgelast Even puzzelen Quizen of voetbalspelletje spelen.
Afgelastingen

Info afgelastingen

Tot de A-categorie behoren:

Tot de B-categorie behoren:

Als het is afgelast Even puzzelen Quizen of voetbalspelletje spelen.