VCP

Vertrouwenscontactspersoon

Wat doet een vertrouwenscontactpersoon bij een vereniging?

De VCP is binnen de vereniging hét aanspreekpunt voor iedereen met vragen, zorgen of klachten over het welzijn van spelers, ouders of andere vrijwilligers of de manier van omgang met elkaar. Iedereen binnen de vereniging kan bij de VCP terecht: sporters, ouders, trainers, supporters, bestuurders, vrijwilligers, etc.

Even voorstellen

Een gebeurtenis destijds binnen onze vereniging heeft aanleiding gegeven voor mij om mezelf als bemiddelaar op te stellen. Neutraal een situatie bekijken en betrokken partijen van advies voorzien zonder op enig moment iemands vertrouwen te beschadigen. Vanuit mijn werkzame leven heb ik met dit soort zaken vaker van doen, daardoor heb ik besloten nu binnen onze vereniging de handschoen op te rapen als het gaat om vertrouwenskwesties. Alhoewel ik denk dat zo ongeveer de hele seniorenafdeling mij wel kent en er ook bij jeugd behoorlijk wat mensen mij zullen kennen, toch stel ik me even formeel voor: Pascal Janssen, wonende te Best en al ruim 38 jaar lid van SV Tivoli. Al jaren zet ik mezelf ook op meer vlakken dan alleen als voetballer in voor de club. Mocht er iets zijn, een probleem, een miscommunicatie, een situatie die je een rotgevoel of zelfs gevoel van onveiligheid geeft, zorg dan dat je het eerst probeert af te handelen met de betrokken partijen. Maar schroom ook niet om met mij contact op te nemen als je dat nodig vindt.
Pascal Janssen VCP  06- mail:
VCP

Vertrouwenscontactspersoon

Wat doet een vertrouwenscontactpersoon bij een

vereniging?

Even voorstellen

Pascal Janssen VCP  06- mail: