Clubinfo

Sportpark “De Heihoef”

Sportpark “De Heihoef” ligt aan de Roostenlaan in Stratum. Dit middelgrote park wordt o.a. gebruikt door s.v.Tivoli en vv RPC die sinds begin 2020 naar “De Heihoef” is verhuisd. Beide verenigingen hebben een eigen kantine en kunnen gebruik maken van de 5 voetbalvelden waarvan er 2 kunstgras zijn. Alle velden zijn tevens trainingsveld en verlicht. Ook de kleedlokalen worden door beide verenigingen gedeelt. Daarnaast is er een honk/softbalveld met verlicht stadion van PSV, 6 gravel tennisbanen van tennisvereniging “Park de Heihoef” met ook een jeu de boulesbaan.
Sportpark:
“De Heihoef”

Route

Vierde helft

Met deze link kunt u ons sportpark of andere sport-terreinen gemakkelijk vinden.
Clubinfo

Sportpark “De Heihoef”

Sportpark:
“De Heihoef”

Route

Vierde helft

Met deze link kunt u ons sportpark of andere sport- terreinen gemakkelijk vinden.