Clubinfo

s.v.Tivoli

De voetbalclub s.v.Tivoli is opgericht 16 maart 1931 en speelt op het mooi gelegen sportpark "De Heihoef" aan de Roostenlaan in Eindhoven. Samen met RPC beschikt Tivoli over vijf speel- tevens trainingsvelden, allen verlicht, een gezamenlijke kleedaccommodatie en een eigen kantine. De Sport Vereniging Tivoli ontleent haar naam aan de wijk Tivoli. Tivoli was voor de dertiger jaren een landgoed van de Geldropse baron van Tuyll van Serooskerken en de naam Tivoli is waarschijnlijk afkomstig van het Italiaanse stadje Tivoli (oorspronkelijk Tibur), dat bekend stond als een mooi buitenverblijf. In mei 1928 kocht de toenmalige Stichting Eindhovense Woningbouw "Thuis Best" van de reeds eerder genoemde baron ruim 36 ha. grond tussen Eindhoven en Geldrop en het aangrenzende landgoed "Tivoli". De stichting "Thuis Best" bouwde daar arbeiders- en middenstandswoningen en zo was de wijk Tivoli geboren.

Algemeen

Op de Clubinfo-pagina’s vindt u algemene informatie over S.V.Tivoli. S.V.Tivoli bestaat uit ongeveer 300 leden en relaties, heeft 4 senioren teams, VR18+1 en een Veteranenteam. Bij de jeugd hebben we welpen, JO8-1, JO9-1, JO10-1, JO11-1, JO12-1, JO14-1, JO15-1, JO16-1. Het vaandelteam speelt in district Zuid I 5e klasse E. Belangrijke berichten worden aan de leden per Email verzonden. S.V.Tivoli heeft een eigen website en een clubblad wat 10x per jaar uitkomt. Het clubblad krijgt u per Email, maar u kunt het ook als flipbook via de website lezen. Clubkleuren zijn: Verenigingsnummer: BBJC048
kantine: 040 - 2117160 oranje shirtje oranje/zwarte kousen zwarte broek

Inhoud Clubinfo-pagina’s:

Algemeen Hoofd / Jeugdbestuur Leiders / Trainers / Commissies e.d. Trainingen Sportpark & routebeschrijving Ledenadministratie (met o.a. inschrijven, overschrijven, mutaties) Contributie & Meedoenregeling Statuten, Huishoudelijk Reglement en Normen & Waarden Vacatures Kantine info
Tune De tune die hoorde bij het openen van deze pagina is van ons clublied. Het gehele clublied met tekst kunt u vinden op de pagina clubblad.
Clubinfo

s.v.Tivoli