Clubinfo

Werkzaamheden

Van bardienst draaien, training geven, besturen, schilderwerk, schoonmaken van kleedkamers tot het organiseren van activiteiten, voor het uitvoeren van al deze activiteiten is een vereniging afhankelijk van zijn vrijwilligers. Zegt u “Ik wil ook wel iets doen voor de vereniging” laat het ons dan weten of reageer op de vacature(s). Wilt u weten wat de een van de onderstaande functie inhoudt ga dan naar Taken & Functieomschrijvingen sv.Tivoli. Aanmelden of wilt u meer info, neem dan contact op met de secretaris.
Vacature Hoofdbestuur Voorzitter Hoofd Gebouwen & Accommodatie Hoofd Documentatie & Media (HDM)
Diverse Medewerkers Wedstrijdsecretaris Medewerker sponsorzaken Medewerker Geb & Accommodatie. Terreinknecht en/of plv Scheidsrechters senioren
Ver te zoeken
Clubinfo