Kantine

Algemeen

Door invoering van de nieuwe Gemeenteverordening hangt er tegenwoordig een schenktijdenlijst in onze kantine. Ook het rookbeleid is per 1 juli 2020 aangescherpt. Er mag nu helemaal niet meer gerookt worden in onze kantine of rookruimte, ook geen E-sigaret. De richtlijnen van de gemeente en KNVB zijn hierin eenduidig. Om misverstanden en ergernis te voorkomen - briefjes op de pof voor hetgeen u consumeert in de kantine is van de baan - voortaan zal dezelfde dag moeten worden afgerekend. Ook mogen er geen honden in de kantine i.v.m. hygiëne. De Warenwet kijkt hier streng naar.

Sluitingstijden

Op trainingsavonden sluit de kantine uiterlijk 24:00 uur.

Hoge boetes bij roken in de kantine

Sporters, bezoekers, werknemers en vrijwilligers mogen – zo is wettelijk bepaald – geen last hebben van tabaksrook. Dat betekent dus dat óók de sportkantine rookvrij moet zijn. de boetes bij overtreding zijn niet mals. Laat het geld van Tivoli dus niet in rook opgaan. Klik hier voor meer info.

Verhalen opgelegde boete!

De eventueel opgelegde boete voor het roken in de kantine zal door s.v.Tivoli worden verhaald op de overtreder(s).
Kantine

Algemeen

Sluitingstijden

Op trainingsavonden sluit de kantine uiterlijk 24:00 uur.

Hoge boetes bij roken in de kantine

Verhalen opgelegde boete!