Uitleg Widget

KNVB Uitslagen en Programmawidget

Algemeen

De KNVB heeft in nauwe samenwerking met Sportlink Services een tool ontwikkeld waarmee je gratis op eenvoudige wijze de officiële verenigingswebsite geheel automatisch voorziet van de actuele wedstrijdprogramma’s en wedstrijduitslagen van je eigen vereniging: de KNVB Uitslagen en Programma-widget. In het vervolg van deze handleiding wordt hiernaar voor de leesbaarheid met de term widget gerefereerd. De widget is een component die je kunt (laten) toevoegen aan de officiële verenigingswebsite en waarin vervolgens volledig automatisch informatie over jouw vereniging wordt weergegeven. Je kunt de widget vergelijken met andere componenten die op een verenigingswebsite kunnen worden gepubliceerd, zoals een buienradar of een component waarin foto’s rouleren.

Welke informatie toont de Widget

De widget toont officiële competitie-informatie van de KNVB met betrekking tot jouw vereniging, eventueel verrijkt met informatie die je zelf hebt ingevoerd in de KNVB Sportlink Club Applicatie. Gedetailleerde uitleg over de gepubliceerde informatie en de samenhang met de KNVB Sportlink Club Applicatie tref je verderop in deze handleiding aan. Om je een eerste indruk te geven is dit op hoofdlijnen de informatie die je in de widget zult aantreffen: Het thuisprogramma van uw vereniging voor maximaal de komende 14 dagen Het uitprogramma van uw vereniging voor maximaal de komende 14 dagen De uitslagen van wedstrijden gespeeld door teams van uw vereniging van de laatste 7 dagen Actueel nieuws van www.voetbal.nl en www.onsoranje.nl Bovendien kun je vanuit de widget eenvoudig doorklikken naar www.voetbal.nl voor meer informatie over bijvoorbeeld de overige wedstrijden in een poule of de actuele stand in de poule. Info over het gebruik van de Widget klik op de afbeelding.
Vreemde vogels onder de supporters ;)
Uitleg Widget

KNVB Uitslagen en