ACTIVITEITEN

Frans Mink Bokaal

Op zondag 00 juni 2017 houden wij voor de 6e maal een 6x6 veldvoetbaltoernooi met als inzet de "Frans Mink Bokaal". Frans Mink is een markant Tivoliaan en als eerbetoon aan het vele werk wat hij voor s.v.Tivoli heeft verricht is dit toernooi naar hem genoemd. Dit toernooi wordt gehouden op de velden van s.v.Tivoli gelegen op het sportpark "De Heihoef" aan de Roostenlaan in Eindhoven. Er kunnen maximaal 12 teams meedoen. Dus wees er op tijd bij. Je kunt zelf je team samenstellen uit Tivolianen, of bv. de ouders van jeugdspelers, teams van buiten de vereniging, alles kan in principe. Leeftijd van 16 tot 80 jaar. Dus iedereen die er plezier in heeft om (weer) eens een balletje te trappen. De kosten voor deelname aan dit toernooi bedraagt € 30,- per team en dient gelijktijdig met de inschrijving te worden voldaan. U kunt zich inschrijving tot ?? mei. Het inschrijfformulier is tzt verkrijgbaar in de kantine. U kunt het ook als PDF-bestand downloaden en mailen of het Wordformulier invullen en mailen. Het ingevulde formulier inleveren bij: ……………. of mailen 06- Wij zien u graag verschijnen op het 6e Frans Mink-toernooi.
Word-formulier PDF-formulier

ACTIVITEITEN