TIVOLI JO9-1 en 2

Paastoernooi

door Dion Bell 31-03-2018

Toernooi FC Eindhoven Paaszaterdag

Leuk tussen alle afgelastingen door een toernooi. De tegenstand voor JO9-1 en JO9-2 zou groot zijn, maar in dit stadium van het seizoen kan dat een extra leercurve geven. JO9-2: De tegenstanders waren net wat te goed en ervaren waardoor we het lastig hadden, toch lukte het om 1 keer te winnen waardoor we 4e in de poule eindigden. Nu proberen dit leermoment om te zetten in resultaat de komende wedstrijden. JO9-1: Met alleen tegenstanders uit de 2e klasse lag het niveau hoog, de 1e wedstrijd werd onnodig verloren, omdat we te onzorgvuldig omgingen met onze kansen. De 2e en 3e wedstrijd maakten we het verlies ruimschoots goed en wonnen met ruime cijfers, we waren te laat wakker, jammer. De laatste wedstrijd moesten we tegen Eindhoven JO9-2, het was een spannende wedstrijd die gelijk op ging, 1 minuut voor tijd was het 2-2, waarbij wij de bovenliggende partij waren. Na een overtreding op Luuk werd niet gefloten en Eindhoven profiteerde van de afleiding waardoor ze konden scoren. Met nog een paar tellen op de klok gingen we nog voor een laatste treffer, de ballen vlogen over en naast het doel, helaas. Op doelsaldo werden we 3e in de poule, zeker veel geleerd, nu dit meenemen in de competitie.