TIVOLI 5

Wedstrijdverslag 7

11-03-2018

TIVOLI 5 - RPC 10 4-3

Eindelijk weer eens de volle winst! Met aanvulling van veteraan Jesse Spijker hadden we maar liefst 14 man beschikbaar. Ondanks een goede start kwamen we toch op achterstand, Stefan trapte over de bal waardoor Fred het sprintduel al met een achterstand begon. Koelbloedig schoof de spits van RPC de bal in de lange hoek. Niet veel later werd het gelijk, Vinnie gaf een goede bal op Ronald en Ronald legde de bal netjes breed op Dion. De intikker van Dion was hierdoor zeker geen buitenspel. Voor rust kwamen we ook nog op voorsprong. Uit een corner kwam een afgeslagen bal bij Fred, die zette voor en Ronald sprong goed mee met de verdediger en de keeper, hierdoor kwam de bal voor de voeten van de mee naar voren gekomen Pasje. Pasje schoot de bal rustig met binnenkant voet tussen spelers en keeper in het doel. Na rust kwam de tegenstander op gelijke hoogte doordat Fred werd verrast door een snelle tegenstander. Gelukkig herstelde Stijn onze voorsprong. Poppel gaf een diepe bal en Stijn schoot na 1 aanname de bal met links in de verre hoek. Toch kwamen onze rivalen weer terug in de wedstrijd. Vanuit buitenspel positie scoorde zij de 3de. Randy vlagde niet overtuigend genoeg en Mike floot dan ook niet. De veteraan op het veld, Jesse, bezorgde ons met een mooi schot uit de draai alsnog de 3 punten. Top gewerkt en terecht de punten op de Heihoef gehouden.