TIVOLI 5

Wedstrijdverslag 1

01-10-2017

Gestel 5 - Tivoli 5 0-4

Op deze vroege morgen duurde het lang voordat we 11 man hadden. Leider Poppel sloot de gelederen en kwam zo'n 5 minuten te laat op het veld. Ondanks een dik veldoverwicht vanuit de Tivolikant was de ruststand nog 0-0. Poppel heeft 1 bal op goal gehad en wij zetten de Gestelse verdediging continu onder druk. Vele overtredingen en enige irritatie waren het gevolg. Rob kreeg nog terecht geel toen hij om een kaart vroeg voor zijn tegenstander die hem in doorgebroken positie maar vast bleef houden. Na rust waren we nog wat gevaarlijker, Nick en Hamido zorgden voor veel druk naar voren. De eerste van Hamido volgde na veel gepingel door hemzelf. Tussen de benen van de tegenstander door schoof hij de bal in de lange hoek. De tweede was ook van Hamido, hij werd diep gestuurd door Nick en ging alleen op de keeper af. Koelbloedig tikte hij de bal onder de uitkomende doelman in de goal. Nick maakte zelf de derde, een verre doeltrap van Pasje werd door Rob met het hoofd verlengd. In tweede instantie passeerde Nick de keeper. Diego zorgde voor het slotakkoord, hij bleef knap overeind terwijl de keeper hem van achteren vasthield. De scheids floot af maar gaf later toch voordeel in plaats van een penalty en rood voor de keeper. Een goede beslissing wat mij betreft. Goed gespeeld, geen kansen weggegeven en elkaar erg goed gecoacht. Klasse mannen!