TIVOLI 5

Wedstrijdverslag 2

08-10-2017

Tivoli 5 - De valk 6 4-6

Ondanks het verlies, wilde ik dit verslag niet laten schieten! In een gelijk opgaande wedstrijd verspeelden wij met een zwak kwartier in de tweede helft alle punten tegen de ongeslagen koploper. De Valk kwam op 0-1 toen Stefan een bal ongelukkig raakte en zo onbedoeld de tegenstander vrij voor Poppeltje speelde. Niet veel later werd het gelijk. Vinnie trok goed door en haalde de achterlijn, zijn voorzet belandde precies op het hoofd van Ronald die zo zijn eerste goal maakte voor ons. Een mooie pluim op zijn uitstekende bijdrage in deze pot. Hans bezorgde ons de voorsprong met een schot van afstand die door de keeper erg onhandig in eigen doel werd gewerkt. Na de thee begonnen wij sterker dan de opponent, het overwicht was zichtbaar. Pasje zette een aanval op en na twee keer balverlies en –herovering, gaf hij een steekbal op Nick die beheerst afrondde. Wij waren op dat moment duidelijk de betere maar enkele flinke missers maakten de verhouding anders. Binnen no time was het 3-5. Een door Hans benutte strafschop na een handsbal in de 16 bracht de spanning even terug. Helaas was de marge 2 minuten alter alweer 2 en daarmee was de eindstand bereikt. Terugblikkend: Een goeie pot op dat kwartiertje na. We bezorgden de koploper goed weerstand en deden onszelf tekort.