Activiteiten veteranen

JAARLIJKS UITJE VETERANEN

Weekend naar Breda

In het weekend van 16 tot en met 18 juni is een delegatie van onze veteranen er weer eens op uitgetrokken. Helaas is de tijd tekort gebleken om een jullie in dit clubblad al een uitgebreid verslag aan te bieden. Onze vaste correspondent en webryder Marc van Hout maakt dat in het volgende clubblad ruimschoots goed. Zeker is, dat het weer een bijzonder weekend is geweest, waarbij niet verrassend de drank weer rijkelijk vloeide, dat is aan onze vets wel besteed, en ook de inwendige mens niet werd vergeten Ook is ons bekend, dat er werd overnacht in hotel Apollo in hartje Breda en dat er ook andere programmaonderdelen waren, zoals een Escaperoom. Zoals gezegd in het volgende clubblad een uitgebreid verslag met bijbehorende foto´s. Wel plaatsen we alvast de foto´s.