Activiteiten Veteranen

Mosselavond veteranen

Op 17 december 2017 hielden onze spreekwoordelijke en vaak ook fysiek cluboudsten maar weer eens een feestje in de kantine. Zoals alle andere jaren gebruikelijk werd ook nu gegourmet tussen de mossels door. De organisatie had zich weer flink ingezet en alles was tiptop in orde. De mosselavond mag inmiddels wel tot de gouwe ouwen gerekend worden bij ons clubje. Op deze mosselavond kregen Marcel en Robert het voor elkaar om stiekem heel wat vlees weg te knagen, samen aten zij zo ongeveer 5 kilo vlees weg en Robert at in z'n eentje wel een uur langer dan de rest. Een avondje uit van onze krasse knarren kan uiteraard ook niet zonder enig ander vermaak, mede daarom waren het Duo Vets (in plaats van het illustere Duo Twice) en DJ Jesse van de partij. Daarmee sloeg de organisatie maar weer eens de Spijker op zijn kop, al weten we niet of Michael en Thuur daar ook zo over dachten. Wat we zeker niet moeten vergeten te melden, hierbij is de huldiging van de twee 60+ers, Gijs en Wim werden in het spreekwoordelijke zonnetje en letterlijk hemd gezet. Allebei kregen zij een mooi shirt. Waarschijnlijk zal Hakan wel weer een keer zijn shirt hebben uitgetrokken, werd er nog menig (line-)danceje gewaagd en vloeiden de alcoholische versnaperingen onophoudelijk. We weten allemaal dat we dit wel aan de Vets kunnen overlaten. Oh ja, onze verslaggever Marc was er ook bij maar helaas niet met zijn gedachten (geintje Marc! ;-))