Activiteiten 2021

Mixtoernooi 27 maart 2021

Op zaterdag 27 maart hebben we voor de jeugd een mix-toernooi georganiseerd. De teams JO9 en de oudste Welpen speelden samen onderling een partijtje. De teams JO10, JO11, JO12 en JO13 werden onderling gemixt. Om het echte wedstrijdgevoel te evenaren, speelden we 8 tegen 8 op half veld. Bij de voorinventarisatie leek het erop, dat we 7 mogelijk 8 teams konden samenstellen, maar door ziekte, quarantaine en andere oorzaken bleef de teller steken op 6 teams van 8 spelers. Het was duidelijk dat een wedstrijd spelen gemist werd, iedereen was erg fanatiek, het spatte er vanaf. Er werd een halve competitie gespeeld, zodat ieder team 5 wedstrijden speelde. Hierna waren de finalewedstrijden 5e-6e, 3e–4e en 1e–2e plaats. De wedstrijden om de 3e–4e en 1e–2e plaats gingen gelijk op en moesten door penalty’s beslist worden. De finale tussen Real Madrid en Manchester City eindigde in 4-4 en met een gelijkstand na het nemen van alle penalty’s. Uiteindelijk werd de winst binnengehaald door Real Madrid nadat Manchester City de om en om penalty had gemist.