Activiteiten 2022

“GLOW IN THE DARK” - PARTY

Op initiatief van ons damesteam is er op zondag 11 december jl. een bijzonder feestje gehouden in onze Tivoli-kantine op de Heihoef. Na de laatste wedstrijden van de eerste helft van het seizoen 2022-2023 kon men zo net voor de winterstop en de feestdagen genieten van een leuke “party”. Van ons zeer gewaardeerd lid van de dames Semra Arici ontvingen we onderstaand verslag, dat we “opleuken” met een selectie van door haar aan ons gestuurde foto’s. Natuurlijk bedanken wij haar daarvoor. Zondag 11 december stonden de laatste wedstrijden van het seizoen op het programma. Als afsluiting hadden de dames van Tivoli een Glow-in-the- Dark party georganiseerd. Tijdens de wedstrijd van Tivoli 1 waren de dames druk bezig om de kantine om te toveren tot een magisch kleurenspektakel. Er werden blacklight-kanonnen opgezet, de beerpong-tafels werden klaargezet en zelfs het plafond van de kantine werd versierd met neonkleuren. Rond 16:30 uur stroomde de kantine langzaam vol met leden die klaar waren voor het feest. Iedereen had zich goed uitgeleefd met neonkleding, schmink en fluoriderende accessoires. Voordat het feest begon, werd er een goede bodem gelegd. Danny van NewYork Pizza kwam namelijk aan met een smakelijke verrassing, geregeld door de trainster Angela, om iedereen te voorzien van een heerlijke pizza. Toen de honger gestild was, kon het feest eindelijk beginnen. De teams en het speelschema voor de beerpong-spellen werden bekend gemaakt. De eerste teams speelden de wedstrijden en na een aantal wedstrijden sloten ook RPC’ers aan in de kantine. Ze konden het natuurlijk niet laten om de gezelligheid van de Tivolianen te proeven. Rond 21:00 uur werd de laatste wedstrijd gespeeld waarna de prijsuitreiking volgde. Met nul verloren wedstrijden wonnen Kylie en Bas het beerpong-toernooi. Als prijs ontvingen zij ieder een leuke trofee. Uiteraard was het feest toen nog niet afgelopen. Iedereen is namelijk na afloop van het toernooi richting de stad gegaan. In Café ‘T Lempke is het feest tot diep in de nacht doorgegaan. De volgende ochtend heeft een aantal Tivolianen geholpen met het opruimen van de kantine. We kijken met z’n allen terug op een zeer geslaagd feest! Voor de foto’s klik hier.