Activiteit 2023

Afscheidswedstrijd Dion Bell

Op 15 april vond er een bijzondere wedstrijd plaats bij onze Veteranen, namelijk de afscheidswedstrijd van Dion Bell. Dion gaat met zijn vrouw en kinderen emigreren naar Spanje. Silvia, Joey en Nathan waren als supporter dan ook aanwezig. Ook al is Dion al eens eerder geëmigreerd, naar Limburg, en daarna weer teruggekeerd op het oude nest op de Heihoef, toch lijkt het afscheid nu nog wat definitiever. Naast zijn spelerscarrière bij ons clubje is Dion ook al jaren als vrijwilliger actief. Dat zit sowieso bij de familie Bell van oudsher in het bloed. Door het coachen en trainen van zijn jongens heeft Dion het plezier ontdekt in het (bege)leiden van de gehele jeugdafdeling en hij heeft dat nu ruim 10 jaar gedaan als jeugdleider/trainer en iets later als voorzitter jeugdafdeling en hoofdbestuurslid. Als voetballer is zijn rol de laatste jaren steeds minder intensief geworden maar een afscheid van zijn vrienden bij de huidige veteranen kan natuurlijk niet ontbreken. Dion was er zelfs zo mee bezig dat hij vooraf toch maar weer een keertje is komen trainen. In ‘n zeer armzalige wedstrijd van onze kant, bracht Dion ‘n lichtpuntje in de 2e helft door in te vallen. Uiteraard mocht zijn befaamde kunst om juist in de man te draaien niet ontbreken. Zo’n 10 minuten voor tijd kreeg hij een publieks-wissel, al dacht Stef daar duidelijk anders over, die gaf hem dan ook een rode kaart. Ook waren er (oranje) bloemen geregeld en een kaart met gelukwensen van zijn teamgenoten. Onder applaus verliet Dion voor de laatste maal het Tivoliveld als speler. Na de wedstrijd werd er uiteraard nog wat na gezwetst in de kantine met een biertje erbij. Chapeau voor Dion en zijn gezin voor de fijne inbreng die zij al die tijd bij onze vereniging hebben gebracht! Veel geluk, succes en liefde toegewenst onder de Spaanse zon.