Archief Teamfoto’s

De dia’s van archief teamfoto’s zijn nu aangepast aan het steeds meer voorkomende formaat 16x9. De foto’s konden hierdoor ook iets groter worden weergegeven. Tevens zijn er een paar nieuwe foto’s geplaatst, maar er moeten nog voldoende teamfoto’s in omloop zijn die we nog niet hebben. Mocht u iets vinden bij de foto’s wat volgens u niet klopt of u heeft een foto die we nog niet hebben graag even een seintje naar de webbeheerder of clubblad-redactie. Ook ontbreken er nog veel namen van spelers, maar ook van welk team en in welk seizoen de foto is genomen. Een vraagteken wil zeggen, onbekend, of het is niet geheel zeker of deze gegevens juist zijn. Mocht u het wel weten dan zijn we u zeer erkentelijk als u die aan ons wilt mailen. Willemweb@svtivolivoetbal.nl of svtivoliclubblad@zonnet.nl U kunt de teamfoto’s vinden onder [Media & Archief] [Archief & Historie] [Foto & Filmalbums] [Teamfoto Archief ] of klik hier.

Werving

Oproep

Op het 75-jarig jubileum is destijds een film gemaakt, in ieder geval van de wedstrijd. Maar niemand schijnt te weten waar deze film is en door wie deze gemaakt is. Is waarschijnlijk ook nog nooit vertoond? Wie weet toevallig waar deze film is gebleven!! Hij zou niet mogen ontbreken in het archief op onze website. Laat me wat weten als u iets weet. Bvd, Willemwep.
s.v.TIVOLI
Vreemde vogels onder de supporters ;)

Breng het hele jaar door, uw kleding naar

onze kledingcontainer bij de club!