TIVOLI JO12-1 / JO11-1

Indoortoernooi

door Dion Bell In deze periode is er alleen een indoor toernooi voor JO12 en JO11 geweest, hiervan onderstaand het verslag.

Indoortoernooi JO12-1 en JO11-1 De Riet te Horst

25-01-’20

Als warming-up voor het voorjaarseizoen hebben we ook dit jaar weer meegedaan aan het indoortoernooi. Dit toernooi is vaak op redelijk niveau door de aanwezigheid van een aantal Duitse teams. De velden zijn omringd door een boarding, waardoor het spel nauwelijks stilligt.

JO12-1

Dit toernooi hebben al meerdere keren gespeeld, maar dit jaar was het wel erg zwaar omdat het een JO13/JO12 toernooi was. In de poule viel het redelijk mee, omdat we 2 JO12 teams tegen kregen en 1 JO13. Na 1 wedstrijd gelijk (3-3), 1 gewonnen (5-0) en 1 verloren (4-1) werden we tweede in de poule en mochten we door om voor de vierde t/m zesde plaats te strijden. De eerste wedstrijd tegen een JO13 werd mooi gewonnen met 4-3 en de laatste wedstrijd werd verloren met 5-1. Deze waren echt een maatje te groot, zodat we op een verdienstelijke 5e plaats eindigden. Het beste JO12 team wat meedeed. Nr 1 t/m 4 waren allemaal JO13 teams. Met de beker van de welverdiende 5e plaats weer naar huis, klaar voor de competitie.

JO11-1

We startten erg goed met winst van de 1e poulewedstrijd, de 2e wedstrijd gaven we de doelpunten te makkelijk weg, waardoor het in de laatste seconde 4-4 werd. De laatste poulewedstrijd moest er ruim gewonnen worden om 1e in de poule te worden, deze druk werkte verlammend. We stonden na 5 minuten 2-0 achter, team iets omgezet en gelukkig begon het te lopen en uiteindelijk met 5-2 gewonnen, 2e in de poule. De 1e finalewedstrijd werd goed gewonnen, maar langzaam zag je wel dat focus op scoren iets minder werd. Dit werd steeds duidelijker in de 2e finalewedstrijd, tegen een JO10 waren we niet fel genoeg en hadden minder de focus op scoren. Het was wel een goed team, en zijn zeker tevreden met de 5e plaats.