Seizoensafsluiting

Wedstrijdverslagen

Afsluiting seizoen 2019-2020 Jeugd mix toernooi.

Als afsluiting en als welkom voor de nieuwe leden is zaterdag 4 juli een mix toernooi georganiseerd. Ondanks de grote opkomst hield iedereen zich goed aan de Corona maatregelen, af en toe een korte bui maakte het plezier niet minder. Eindelijk weer wedstrijden, het fanatisme spatte ervan af, 10 teams van 5 spelers speelden op kleine goals 4 tegen 4 in 2 poules. Ca. 20 nieuwe spelers werden door de eigen jeugd gemixt, zodat er 10 gelijkwaardige teams konden strijden voor de winst. Uiteindelijk won Argentinië de finale na strafschoppen, het kon niet spannender eindigen. Als toernooileiding hebben we genoten, de ouders mochten eindelijk weer hun kinderen zien voetballen, maar toch hadden de kinderen het meeste plezier, en daar doen we het uiteindelijk voor. De allerkleinste hadden hun eigen plekje op het veld, waar ze samen een training afwerkten. Geslaagd! Fijne vakantie en tot volgend seizoen.
klik op afb. voor vergroting